Farklı olmanın cezası sabittir!

Oysa ne güzeldir hayattan bihaber öyle yaşayıp gitmek. Farkında değilsindir hiçbirşeyin... ne güzel!

Yatarsın, uyursun hiçbirşey düşünmeden... sananedir senden gerisi?

Yapabilseydim gözlerimi kapatmak isterdim gördüklerime, kulaklarımı tıkamak duyduklarıma... öyle yaşayıp giderdim bende duymadan, görmeden, bilmeden!

1 Nisan 2010 Perşembe

Helppp!!!


Bu akşam sizlerden yardım istiyorum. Canlar için, çaresiz olanlar için, sahipsiz hayvanlar için... Gelin barınaklara gidelim. O kadar çok ihtiyaçları var ki, o kadar çok yapacak şey var ki... Yiyecek lazım, ilaç lazım, sevgi lazım... Sokak hayvanlarına yardım için bilinçlenmek lazım. Onları koruyan hepimizin bihaber olduğu kanunlar var. Gönüllülere ihtiyaç var. Hergün başlarına o kadar kötü şeyler geliyor ki, artık maillerimi korkarak açıyorum. Resimlere bakamıyorum bile... Haberleri okuyamıyorum. Tecavüze uğrayıp, iç organları parçalanan hayvanlar, insanlar bizler tarafından dövülerek taşlanarak öldürenler, akla gelmeyecek işkence yöntemleri ile can çekişir halde bırakılanlar. Duyarlı olalım. Yaşam hakkı tüm canlılara ait, sadece insanlara değil. Sevmiyorsak bile onların da yaşam haklarına saygılı olmak zorunda olduğumuzu unutmayalım, unutturmayalım. Elimden ne gelirki demeyin. Kimse sizden para falanda istemeyecek emin olun. Daha detaylı bilgi için 10 dakikanızı ayırırsanız, www.haytap.org , www.dohayko.org inceleyin. Neler yapabileceğinize bakın.

0 yorum: