Farklı olmanın cezası sabittir!

Oysa ne güzeldir hayattan bihaber öyle yaşayıp gitmek. Farkında değilsindir hiçbirşeyin... ne güzel!

Yatarsın, uyursun hiçbirşey düşünmeden... sananedir senden gerisi?

Yapabilseydim gözlerimi kapatmak isterdim gördüklerime, kulaklarımı tıkamak duyduklarıma... öyle yaşayıp giderdim bende duymadan, görmeden, bilmeden!

23 Ocak 2009 Cuma

Cuma' nın karışık yoğun hisleri :)

Bugün Cuma...
a-Yaşasın haftanın son iş günü yarın tatilllll
b-Bitiyorsa ne oluyor üstadım zira ömür geçiyor....
c-2 gün sonra yine aynı hengame ve değişen hiçbirşeyde yok üstelik
d-İnsan yine de bir mutlu oluyor be :)

Sabah daha bir relax uyanıyorum (Şu Türkçelemleştirilmiş ingilizce kelimelerin hastayım, neyse bu konuyu ayrı bir konu olarak değerlendireceğim) Sürünüyorum aslında, yataktan kalkmamak için ama kalkıyorum çünkü beynim hatırlatıyor arkadan arkadan bağırıyor bugün Cumaaaaaaa... İşe gidiyorum ve hiç adetim olmamasına rağmen "Günaydın" bile diyorum insanlara çünkü bugün Cumaaaa.... Koskoca 2 gün sizi görmek zorunda kalmayacağım için gülümsüyorum. Evet işini mi yoksa iş arkadaşlarını mı sevmeyen birisiyim henüz karar verememişlerdenim ama sonuç burada yaptıklarım dışında çok daha iyisini yapacağım bir sürü işim olabilirdi ve burada mecburiyetten çene çaldığım insanlardan çok daha keyifli sohbetler yapabilirdim. Neyse demekki bu da gerekliymiş hayatım için diyor ve ısrarla geçiştiriyorum. Kafası pek bir karışık yaşayanlardanım hayatı zira her cümleme herkesten önce ben takılıyorum. Her bir cümlenin altyazısı olacak bana kalsa... Bu da gerekliymiş hayatım için dedim ya, onun için diyorum. Nedir abi yaşamak, neyi büyütüyorsun bu kadar kafanda diyorum. Normalde delireceğim şeyler sinirimi bozmak konusunda pek bir zayıf kalıyorlar. Vesselam her Cuma pek bir mübarek oluyor. Tüm çiçekli, böcekli hallerime rağmen her Cuma düşünmüyor değilim. Huyum kurusun bir bok sineği bulurum konduracak azıcık çiçeklenip böceklensem. Ne yapayım rahatsız ediyor galiba renkler... Herneyse altyazılarımı bırakıyorum ve konuya dönüyorum. Cuma diyorduk... Ne oluyor şu çok sevdiğimiz Cuma' nın ertesinde ki böyle bir medenileşiyor, evrimleşiyor ve daha bir insanlaşıyoruz. 2 sabah sadece fazladan uyuyorum. 2 gün işe gelmiyorum. 2 gün canımın istediklerini biraz daha fazladan yapıyorum. 2 gün tarih ve saate takılmadan yaşıyorum. Sonuç olarak hepsi hepsi sadece 2 gün için her Cuma bir bayram çocuğu edası ile yaşıyorum :) Ey hayat nasılda yontuyorsun hepimizi, nasılda bildiriyorsun haddimizi. 2 gün tatille havalara uçan asalaklar olmuşuz. Neyse buda birşeydir diyor, herkese iyi cumalar diliyorum.... bla bla bla

0 yorum: